BUSINESSNEXT accelerates autonomous banking processes at Global Banks
JAKARTA, Indonesia and HANOI, Vietnam, Jan. 19, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- BUSINESSNEXT, a universe of composable enterprise solutions for BFSI, is revolutionizing the banking landscape globally with its customer experience platform, combining Digital Journeys, CRM, and Modern Lending capabilities. The platform is seamlessly enabling banks to simplify customer experiences and remove friction with the infusion of AI-ready data and private gen AI models customized for banking.
The commitment of BUSINESSNEXT to advancing financial inclusion is evident in its efforts to enable banks to embrace digital transformation fully. The company is empowering banks of all sizes in India, delivering more personalized, efficient, and intelligent experiences at every touchpoint. This initiative ensures that interactions with banks are not only richer, faster, and smarter but also align with the evolving needs of the digital-savvy Indian consumer. BUSINESSNEXT's impact has led to remarkable transformations for BFSI, with tangible results like below.
- Bank Danamon: Achieved 180+ First Touch Resolution Request Types for its 10M+ customers and 10K+ users
- T P Bank: Attained 66% increase in Service Quality Index and 115% increase in Lead Conversions with 3500+ users
- Security Bank: Achieved 100+ touchpoints integration with 5800+ users
- Kotak Bank: Witnessed a 40% impact with more than 13K+ users and 60M+ customers
- HDFC Bank: Achieved an 86% improvement in the Customer Loyalty Index, marking a significant milestone in customer satisfaction with 68 million+ customers
- State Bank of India: Recorded a remarkable 400% increase in lead conversions showcasing the platform's efficacy in driving tangible business outcomes with more than 48 crore+ customers
- Axis bank: Accomplished 32+ system integration across 80K+ users and 2700+ branches
Outlining the key success metrics achieved by Banks, Sushil Tyagi, Executive Director, said, “Besides enhancing revenue and customer loyalty, BUSINESSNEXT is fostering productivity growth for every banker. Our suite of comprehensive solutions designed to modernize workforce operations, save time, and lower costs, enable banks to operate at peak efficiency. Nurturing customer loyalty at all touchpoints is a core focus for BUSINESSNEXT.”
BUSINESSNEXT empowers banks to deliver exceptional customer experiences effortlessly and at a rapid pace. By integrating innovative technology and fostering a customer-centric approach, it ensures that banks can build and maintain sticky customer loyalty, a crucial factor in today's competitive banking landscape.
About BUSINESSNEXT:
BUSINESSNEXT is a universe of composable enterprise solutions with a focus on banks and financial services globally. Recognized as a Visionary by leading industry analysts, it leverages technology, innovation, and experience to relentlessly deliver incredible, unique, and human experiences, acing the volatile and complex business environment. BUSINESSNEXT platforms namely CRMNEXT, CUSTOMERNEXT & DATANEXT are AI and ML-driven cloud-agnostic platforms dedicated to enabling digital transformations. It comprises an enriched portfolio of hyper SaaS modular solutions that are responsive, can readily plug & play, and has superlative integration capabilities with the ecosystem. BUSINESSNEXT today powers 1 million+ users across 65,000 branches and call centers, managing 1 billion end customers worldwide. BUSINESSNEXT has its USA headquarter in Raleigh, North Carolina and its international headquarter in Noida, India. It has a footprint across 5 continents and direct offices in 14 countries across the U.S.A, MEA, and APAC. For more information, visit https://www.businessnext.com/
Media Contact Information:
Gaurav Singh
+65-93855212
gauravsingh.sg@businessnext.com
TIN LIÊN QUAN
THỦ THUẬT HAY
Cách bật đèn flash thông báo khi có cuộc gọi hay tin nhắn trên Android
Flash On Call là ứng dụng vô cùng hữu ích giúp bạn dễ dàng nhận biết mọi cuộc gọi hay tin nhắn đến, ngay cả khi đặt điện thoại ở chế độ im lặng hoặc khi bạn đang ở xa điện thoại của mình.
Hướng dẫn tìm hoặc tạo một RSS feed cho trang web
Nếu bạn vẫn là người thường xuyên dùng RSS, bạn chắc chắn đã nhận thấy rằng trên một số trang web không còn thấy biểu tượng RSS được hiển thị nổi bật nữa. Vậy phải làm thế nào để tìm RSS feed?
Hướng dẫn cách cài đặt các thông báo của iPhone trên iOS 12
Hệ điều hành iOS 12 mang lại nhiều tính năng mới và cải tiến cho iPhone, iPad bao gồm cả Screen Time giúp quản lý thời gian của người dùng bằng cách sử dụng các ứng dụng, Memoji và Animoji mới, ARKit 2… Một thay đổi
Hướng dẫn đăng nhập, đăng xuất trên Zalo Pc và Zalo Web mới nhất 2021
Đây là phiên bản chính thức của VNG cho máy tính nên sẽ có điểm khác biệt với phiên bản cho điện thoại và bản Web. Đồ họa của ứng dụng sắc nét hơn rất nhiều sử dụng kết nối internet của máy tính nên tốc độ dùng nhanh
Hướng dẫn đặt xe Grab trên Google Maps
Thay vì đặt xe Grab trên ứng dụng Grab như thông thường, bạn có thể lựa chọn thực hiện việc đặt xe Grab qua ứng dụng bản đồ Google Maps. Chức năng đặt xe Grab trên Google Maps cho phép bạn gọi xe đơn giản và nhanh
ĐÁNH GIÁ NHANH
Ảnh trên tay và đánh giá LG V30: Chiếc điện thoại đáng ra phải là G6
Vậy là sau ngần ấy thời gian LG V30 cũng đã được ra mắt, và không nằm ngoài những mong đợi và tin đồn LG V30 được ra mắt với tất cả những thông tin đã được có sẵn. V30 là một sự cách tân mạnh mẽ đến từ LG, không giữ
Trên tay máy chơi game Nintendo Switch phiên bản Mario Odyssey
Khoan hãy nói về việc đánh giá Switch, mình sẽ làm điều đó sau. Còn trong bài viết này thì mình chỉ chia sẻ một số hình ảnh và video về Nintendo Switch phiên bản Mario Odyssey