Inspiro Wins Gold in the 2024 Asia-Pacific Stevie Awards

MANILA, Philippines, June 18, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- Inspiro, a leading global CX outsourcing company, was awarded a Gold Stevie® Award for Innovative Use of Technology in Customer Service at the 11th annual Asia-Pacific Stevie Awards held recently in Manila, Philippines.

The Asia-Pacific Stevie Awards are the only business awards program to recognize innovation in the workplace in all 29 markets of the Asia-Pacific region. The Stevie Awards are widely considered to be the world’s premier business awards, conferring recognition for achievement in programs such as The International Business Awards® for 22 years.

President and CEO Yuji Hamamoto expressed gratitude for Inspiro’s Gold recognition in Best Use of Technology in Customer Service, highlighting the company’s digital transformation journey to enhance customer and agent experiences. He remarked on this journey's challenging yet rewarding nature and celebrated being among the top achievers on Stevie’s esteemed platform. “This award serves as a powerful source of inspiration,” he added.

Judges commended Inspiro for its dedication to enhancing agent experience, optimizing customer interactions, and streamlining operations through automation and analytics. They noted the company’s strategic use of cloud-native technologies, generative AI, and collaboration with global tech partners as evidence of its commitment to leveraging cutting-edge solutions.

The Gold, Silver, and Bronze Stevie Award winners were determined by the average scores of more than 100 executives around the world who acted as judges in February and March. This year, more than 1,000 nominations from organizations across the Asia-Pacific region were considered in categories.

“The 11th edition of the Asia-Pacific Stevie Awards attracted many remarkable nominations,” said Stevie Awards president Maggie Miller. “The organizations that won this year have demonstrated that they are committed to being innovative, and we applaud them for their perseverance and creativity.”

About Inspiro

A global CX outsourcing leader, Inspiro empowers smart, secure, seamless, scalable, and satisfying customer experience (CX) across a network of 58,000 BPO and customer champions in 100 strategic locations. With delivery operations in North and Latin America, Australia, and the Asia Pacific, Inspiro supports every stage of the customer lifecycle through next-generation CX solutions integrating strategy, people, innovation, and analytics. 

Inspiro is owned by Altius Link, Inc., a synergistic partnership between KDDI Corporation and Mitsui & Co., Ltd.

Contact:

Raymond Boholano
Vice President, Marketing and Corporate Communications
raymond.boholano@inspiro.com  

A photo accompanying this announcement is available at https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/65f2f1d4-ee67-4559-a679-89143da13ba8


Inspiro Wins Gold in the 2024 Asia-Pacific Stevie Awards

THỦ THUẬT HAY

Tổng hợp các cách reset Windows về trạng thái ban đầu

Nếu chẳng may máy tính Windows của gặp sự cố nào đó mà bạn không thể tự khắc phục thì có thể thử cách Refresh, Reset hoặc Restore lại thiết bị để khôi phục cài đặt gốc máy tính về trạng thái ban đầu. Tùy vào thiết bị

Cách tận dụng những chiếc smartphone cũ một cách tối ưu nhất nhất

Theo đó bạn có thể thay đổi cách sử dụng chúng với những mục đích sử dụng của những chiếc smartphone cũ để chúng giúp ích cho bạn trong nhiều nhiệm vụ khác liên quan công việc, sinh hoạt, giải trí, và thậm chí là trở

Lỗi Wifi thường gặp và các cách khắc phục nhanh nhất

11 thủ thuật đơn giản nhưng hiệu quả sau đây sẽ giúp bạn khắc phục được hầu hết các lỗi Wi-Fi thường gặp trong gia đình

Cách đăng trạng thái trên Zalo với hình nền và hiệu ứng Giáng sinh

Cách đăng trạng thái trên Zalo có hình nền và hiệu ứng Giáng sinh, giúp bạn tha hồ sáng tạo và bắt trend Noel trên các trạng thái Zalo của bạn, mang lại không khí vui tươi mùa lễ hội...

Hướng dẫn phân loại thư điện tử cá nhân giúp quản lý dễ dàng

Hiện nay là thời đại của công nghệ điện tử và internet, mọi người sử dụng thư điện tử (Email) để trao đổi thông tin với nhau ngày càng nhiều.

ĐÁNH GIÁ NHANH

So sánh thời lượng pin giữa K8000, K10000 Pro, Xiaomi Mix 2 và iPhone 7 Plus

iPhone 7 Plus tắt nguồn đầu tiên sau 3 giờ 33 phút. Tại thời điểm này, Xiaomi Mix 2 còn 13% pin, K10000 Pro còn 71%, trong khi K8000 vẫn còn tới 79%. Xiaomi Mix 2 chịu thua sau khi trải qua 3 giờ 53 phút tiêu thụ năng

Đánh giá ASUS E200HA: Mỏng nhẹ, pin trâu, giá chất

Đánh giá ASUS Vivobook E200A - Hướng vào đối tượng khách hàng cần di chuyển nhiều với mức đầu tư tối ưu, ASUS E200HA cho chất lượng vượt trội trong tầm giá.

Trên tay Nokia 8.3 5G: Màn hình lớn, Camera khủng, hiệu năng ổn định

Nokia 8.3 5G là chiếc smartphone không chỉ hỗ trợ mạng 5G mà nó còn được tích hợp rất nhiều tính năng hấp dẫn khác. Mời bạn cùng chúng tôi trên tay Nokia 8.3 5G để xem nó có những điểm nhấn gì đặc biệt nhé! Màn hình