Namogoo Announces New Integration With Google Cloud to Shed New Light on the Customer Journey

HERZLIYA, Israel, Jan. 25, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- Namogoo, the world's first Digital Journey Continuity platform, has integrated with Google Cloud to add new layers to the customer journey that digital executives, marketing and data teams are currently lacking.

Namogoo provides a new generation of data points and segments that are unique in the industry and do not rely on cookies and visitor history. Namogoo will now offer its SaaS platform on Google Cloud's trusted infrastructure and will integrate with Google Cloud services, including BigQuery, Looker, Dataflow and Pub/Sub, enabling website owners and digital teams to more easily integrate data, analyze it in BigQuery, and generate real-time insights and predictions. This builds upon Namogoo's existing integrations with Google Analytics and Google Ads.

Namogoo's technology brings together commonly used data on mobile devices, consumer habits, commerce behavior, and the environment to help businesses understand the impact such variables have on the overall customer journey. From predicted lifetime value to probability of abandonment, and through connection speed and device efficiency, Namogoo's unique, commerce-oriented data points and segments help paint a clearer picture of the customer. Combining these insights with Contentsquare's holistic view of the digital customer experience allows teams to unlock a greater understanding of their digital visitors, fueling smarter optimization and more impactful personalization.

With customer experience as the key competitive differentiator for businesses today, understanding how high-value customers behave and what they expect from the online experience is critical to boosting customer happiness, building greater digital trust, and driving digital revenue growth.

Namogoo's integration with Google Cloud helps businesses allocate advertising budgets more effectively and significantly increase their return on ad spend by identifying gold populations that convert higher - in real time. It also identifies populations that do not convert and areas that need to be fixed.

Namogoo sees a natural fit in Google Cloud, due to the ability of Google Cloud's products and infrastructure to handle the large volumes of data and the ability to take action in real-time.

Namogoo's technology runs on 1.5 Billion unique monthly visitors of leading companies including M&S, Argos, Asics, Carhartt, 1-800-contacts, Eddie Bauer, Dollar Shave Club and many others, and is applicable to various industries such as retail, commerce, CPG, travel, marketplaces and fintech.

About Namogoo

Namogoo is the world's first Digital Journey Continuity platform, helping over 1,000 unstoppable brands shape their customer journeys to fit each and every shopper's needs. Namogoo's platform autonomously adapts to each customer visit in real-time, lifting conversion rates and revenue while maintaining e-commerce retailers' margins and bolstering brand equity. Namogoo is available on all major e-commerce platforms, including Shopify, BigCommerce, Salesforce Commerce Cloud and Magneto - serving over a thousand global brands of all sizes.

Contact Information:
Ohad Greenshpan
Co-founder & CTO of Namogoo
ohad@namogoo.com

Related Images


Namogoo Announces New Integration With Google Cloud to Shed New Light on the Customer Journey

Image 1: Namogoo and Google Integration

This content was issued through the press release distribution service at Newswire.com.

Attachment

  • Namogoo and Google Integration

THỦ THUẬT HAY

5 điều gây phiền toái khi sử dụng Gmail và cách khắc phục

Gmail là một trong những dịch vụ email được sử dụng nhiều nhất trên thế giới, tuy vậy không có gì là hoàn hảo. Hãy cùng khám phá 5 điều gây phiên toái nhất khi sử dụng Gmail và cách khắc phục sau đây nhé.

SQL Server 2017 trên Linux giúp tăng hiệu suất cho các công ty

Công ty tài chính dv01 đã tận dụng được những tính năng của SQL, biến các chuyên gia Linux của mình thành những người dùng đầu tiên của SQL Server 2017.

3 cách làm cho iPhone XS Max của bạn dễ đọc hơn

Hệ điều hành di động iOS của Apple là một trong những nền tảng phổ biến nhất, nhưng cũng khá hạn chế tùy biến nhất. Vì thế để nâng cao trải nghiệm người dùng cá nhân, chúng ta cần có các thủ thuật nhỏ. Đối với iOS 12,

Hướng dẫn để iPhone tự động điền tài khoản, mật khẩu trên mọi ứng dụng hoặc trang web

Có thể nhiều bạn không biết, trên hệ điều hành iOS có một tính năng lưu trữ thông tin tài khoản và mật khẩu các trang web hoặc ứng dụng bạn hay đăng nhập. Để khi bạn vào sử dụng lại thì hệ thống sẽ tự động điền vào,

Facebook trấn an người dùng về lỗ hổng bảo mật mới

Symantec mới đây đã phát hiện ra một lỗ hổng bảo mật trên ứng dụng Facebook dành cho các thiết bị Android - ứng dụng này sẽ gửi số điện thoại và email của người dùng qua mạng tới các máy chủ Facebook khi người dùng kích

ĐÁNH GIÁ NHANH

Đánh giá chi tiết Kia Rondo 2017 máy dầu và các phiên bản mới tại Việt Nam

Kia Rondo 2017 được làm mới thiết kế với cản trước cùng đèn sương mù thiết kế lại giúp xe trông hiện đại, thể thao hơn. Ngoại thất xe trang bị đèn pha HID Projector, đèn LED chạy ban ngày hiện đại, gương chiếu hậu

So sánh đẹp của Huawei Nova 2i và Vivo V7: Ai là người nổi bật hơn?

Đón đầu xu hướng thiết kế mới, Huawei Nova 2i và Vivo V7 đều được trang bị màn hình lớn tỉ lệ 18:9. 5.7 inch trên V7 và 5.9 inch trên Nova 2i.

Đánh giá Oppo F3: Selfie góc rộng có đáng tiền?

Năm ngoái, Oppo bán tổng cộng 1 triệu chiếc F1s tại Việt Nam. Với thành công này, không có lý do gì hãng không tung ra phiên bản kế nhiệm của nó, lấy tính năng chụp ảnh selfie làm trung tâm.