Namogoo Announces New Integration With Google Cloud to Shed New Light on the Customer Journey

HERZLIYA, Israel, Jan. 25, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- Namogoo, the world's first Digital Journey Continuity platform, has integrated with Google Cloud to add new layers to the customer journey that digital executives, marketing and data teams are currently lacking.

Namogoo provides a new generation of data points and segments that are unique in the industry and do not rely on cookies and visitor history. Namogoo will now offer its SaaS platform on Google Cloud's trusted infrastructure and will integrate with Google Cloud services, including BigQuery, Looker, Dataflow and Pub/Sub, enabling website owners and digital teams to more easily integrate data, analyze it in BigQuery, and generate real-time insights and predictions. This builds upon Namogoo's existing integrations with Google Analytics and Google Ads.

Namogoo's technology brings together commonly used data on mobile devices, consumer habits, commerce behavior, and the environment to help businesses understand the impact such variables have on the overall customer journey. From predicted lifetime value to probability of abandonment, and through connection speed and device efficiency, Namogoo's unique, commerce-oriented data points and segments help paint a clearer picture of the customer. Combining these insights with Contentsquare's holistic view of the digital customer experience allows teams to unlock a greater understanding of their digital visitors, fueling smarter optimization and more impactful personalization.

With customer experience as the key competitive differentiator for businesses today, understanding how high-value customers behave and what they expect from the online experience is critical to boosting customer happiness, building greater digital trust, and driving digital revenue growth.

Namogoo's integration with Google Cloud helps businesses allocate advertising budgets more effectively and significantly increase their return on ad spend by identifying gold populations that convert higher - in real time. It also identifies populations that do not convert and areas that need to be fixed.

Namogoo sees a natural fit in Google Cloud, due to the ability of Google Cloud's products and infrastructure to handle the large volumes of data and the ability to take action in real-time.

Namogoo's technology runs on 1.5 Billion unique monthly visitors of leading companies including M&S, Argos, Asics, Carhartt, 1-800-contacts, Eddie Bauer, Dollar Shave Club and many others, and is applicable to various industries such as retail, commerce, CPG, travel, marketplaces and fintech.

About Namogoo

Namogoo is the world's first Digital Journey Continuity platform, helping over 1,000 unstoppable brands shape their customer journeys to fit each and every shopper's needs. Namogoo's platform autonomously adapts to each customer visit in real-time, lifting conversion rates and revenue while maintaining e-commerce retailers' margins and bolstering brand equity. Namogoo is available on all major e-commerce platforms, including Shopify, BigCommerce, Salesforce Commerce Cloud and Magneto - serving over a thousand global brands of all sizes.

Contact Information:
Ohad Greenshpan
Co-founder & CTO of Namogoo
ohad@namogoo.com

Related Images


Namogoo Announces New Integration With Google Cloud to Shed New Light on the Customer Journey

Image 1: Namogoo and Google Integration

This content was issued through the press release distribution service at Newswire.com.

Attachment

  • Namogoo and Google Integration

THỦ THUẬT HAY

Google Pixel 2 không cần sử dụng SIM vật lý thông thường?

Google Pixel 2 là điện thoại smartphone đầu tiên trên thế giới không cần dùng SIM vật lý thông thường, mà thay vào đó sẽ sử dụng eSIM.

Hướng dẫn sử dụng cơ bản vivo V23e

Bài hướng dẫn sử dụng dưới đây sẽ giúp bạn nhanh chóng làm chủ và trải nghiệm tốt hơn với chiếc vivo V23e của mình, bạn sẽ dễ dàng hơn trong việc sử dụng điện thoại từ những bước cơ bản nhất.

Landing page trong SEO là gì?

Landing page là một trang mục tiêu, một địa chỉ website hay một trang có chứa nội dung, sản phẩm dịch vụ bất kì mà người dùng sẽ hướng tới thông qua các công cụ tìm kiếm.

Mẹo quét mống mắt hiệu quả trên Samsung Galaxy S8

Bộ đôi Samsung Galaxy S8 & Galaxy S8 Plus ra mắt, nhiều tính năng mới đột phá đã được xuất hiện, và bảo mật mống mắt chính là một trong số đó. Bài viết ngày hôm nay sẽ giúp bạn sử dụng hiệu quả tính năng mới này.

Nếu không thể cài đặt được ứng dụng... đừng lo, đã có cách

Dạo gần đây, khá nhiều người dùng iOS 10 phải đối mặt với tình trạng không thể cài đặt Facebook trên thiết bị của mình. Tuy nhiên không cần đợi...

ĐÁNH GIÁ NHANH

Đánh giá ThinkPad X1-Carbon 2016. Hoàn thiệt cao cấp, bảo mật hiện đại, giá hơn 50 triệu

ThinkPad X1-Carbon 2016 là mẫu Ultrabook mới nhất được Lenovo thiết kế để hướng tới người dùng doanh nhân cần một chiếc máy tính gọn nhẹ, bảo mật cao và đáng tin cậy. Dưới đây mình xin mời bạn đọc xem qua bài đánh

Đánh giá Ford EcoSport 2018 sau gần nửa năm sở hữu

Với số tiền khoảng 500 – 600 triệu đồng, người tiêu dùng Việt Nam hiện nay có quá nhiều lựa chọn trên thị trường ô tô. Những cái tên có thể nghĩ tới như Ford EcoSport, Ford Fiesta, Hyundai Accent, Toyota Vios, Honda

So sánh nhanh cấu hình Galaxy A8+ (2018) và các đối thủ trong cùng tầm giá

Những sản phẩm được lựa chọn để so sánh với Galaxy A8+ gồm: iPhone 6s Plus, Sony Xperia XZs và Nokia 8, đây đề là những sản phẩm nổi bật ở tầm giá 13 triệu đồng.