Kargo’s High-Impact Ad Formats Now Available Globally on Amazon Ads

LONDON, Sept. 03, 2025 (GLOBE NEWSWIRE) -- Kargo, a leader in cross-channel high-impact creative innovation, has announced its unique, eye-catching ad formats are now available on Amazon DSP. By combining Kargo’s unique, high-impact creative formats and its industry-certified premium inventory with Amazon DSP browsing, shopping and streaming signals, brands will now be able to provide consumers with relevant, eye catching custom creative formats.

This new offering is already driving results. In a single campaign, Kargo saw a 2x lift in New-to-Brand Conversions and a significant increase in Click Through Rate vs. standard display assets. The mix of display, online video and CTV formats approved for use through Kargo’s integration offers advertisers a versatile toolkit to engage consumers and drive performance, which is a victory for agencies and brands alike.

Kargo’s high-impact formats, which appear in 100% Made for Advertising-free environments across screens, ensure that brands connect with their audiences in safe and engaging ways. All formats are now available to activate fully programmatically via Amazon DSP, providing brands the ability to more deeply resonate with their desired audiences while improving brand metrics.

'We’re excited to integrate Kargo’s high-impact creative formats with Amazon DSP on a global scale, providing brands with a powerful programmatic solution that combines premium inventory with rich audience insights,” says Michael Shaughnessy, Chief Operating Officer, Kargo.

“This integration allows advertisers to engage their audiences more effectively, driving greater attention and impact across campaigns. At Kargo, we’re committed to delivering innovative, high-quality ad experiences that elevate digital marketing.'

As the advertising landscape continues to evolve, Kargo remains committed to pushing the boundaries of creative innovation. Kargo’s global integration with Amazon DSP represents another step forward in Kargo’s ability to deliver unmatched value to advertisers looking to enhance their digital marketing efforts.

For more information about Kargo visit www.Kargo.com.

About Kargo

As the only media marketplace with 100% premium supply, Kargo creates memorable advertising experiences that go beyond the first impression to captivate consumer attention. With a suite of exclusive, full-funnel advertising solutions. Kargo empowers leading brands to make meaningful customer connections across mobile, connected television, video and social. Focused on delivering results, Kargo helps the world’s largest advertisers achieve incremental brand lift and higher returns on ad spend. For publishers, Kargo’s proprietary platform maximizes revenue per impression through unique creative and targeting solutions. Founded in 2003, Kargo is a global company headquartered in New York with offices across the globe.

Contact:
Emily Riley
914-330-1128
emily@rileystrategic.com



Kargo’s High-Impact Ad Formats Now Available Globally on Amazon Ads


THỦ THUẬT HAY

Lỗi bảo mật nghiêm trọng trên iOS 7 có thê tiếp tay cho việc trộm iPhone

Hiện nay kẻ trộm iPhone có thể vô hiệu hóa tính năng Find My iPhone và xóa tài khoản iCloud của người dùng nhờ vào lỗ bảo mật iOS 7.

Trải nghiệm bộ ảnh nền động Dynamic của iPhone X trên các máy đời cũ

Khác hoàn toàn với Live Wallpaper khi không yêu cầu người dùng phải sử dụng lực nhấn để tạo hiệu ứng động, ảnh nền Dynamic sẽ hiển thị các hình tròn nổi và liên tục chuyển động một cách tự nhiên xung quanh màn hình

5 ứng dụng chặn cuộc gọi tốt nhất trên Android

Bạn thường xuyên nhận được cuộc gọi từ những người không mong muốn hay từ các dịch vụ quảng cáo đầy rắc rối? Lúc này, giải pháp dành cho bạn là một ứng dụng chặn cuộc gọi thông minh với cách sử dụng dễ dàng nhất. Dưới

Triển khai kích hoạt KMS(Phần 2)

Phần này nêu chi tiết quá trình xây dựng và kích hoạt khả năng của một KMS host trên một hệ điều hành máy chủ cụ thể. Hệ điều hành quyết định KMS host key nào có thể được cài đặt trên host đó.

ĐÁNH GIÁ NHANH

Với mức giá 5.99 triệu Huawei Nova 2i thật sự là 1 lựa chọn rất tốt

Với mức giá 5.99 triệu nhưng lại sở hữu camera kép ở cả trước và sau cùng màn hình tỉ lệ 18:9, Huawei Nova 2i đã nhanh chóng gây được chú ý trong phân khúc tầm trung. Nếu như không đặt nặng vấn đề thương hiệu và hiệu

Khám phá điểm khác biệt giữa Galaxy Watch4 và Galaxy Watch4 Classic?

Galaxy Watch4 và Watch4 Classic là bộ đôi smartwatch mới nhất vừa được Samsung ra mắt cách đây không lâu. Chắc hẳn sẽ có nhiều bạn phân vân không biết nên chọn mua sản phẩm nào trong hai sản phẩm này. Hãy cùng chúng

Trên tay Vivo V9: giao diện tận dụng toàn bộ màn hình, SnapDragon 626, camera kép

Vivo V9 là chiếc điện thoại hiếm hoi sử dụng tai thỏ nhưng phần viền dưới không dày, nó khá mỏng và hài hòa với thiết kế tổng thể của máy. Nhìn chung thì ở mức giá 7.99 triệu đồng cùng với SnapDragon 626 thì V9 vẫn có