Colliers ranked among top three commercial real estate brands for eighth consecutive year

TORONTO, Feb. 26, 2025 (GLOBE NEWSWIRE) -- Colliers (NASDAQ, TSX: CIGI) has once again been ranked among the top three commercial real estate brands in the world, according to The Lipsey Company. This marks the eighth consecutive year that Colliers has been recognized among the industry's elite in this annual survey, highlighting the strength of the company’s global platform, commitment to excellence and visionary leadership.

The Lipsey Company, an international training and professional development firm specializing in commercial real estate, has surveyed owners, investors, lenders, occupiers, brokers and property managers on their perceptions of the industry’s leading brands since 2002. View the full survey results here.

“We are proud to have garnered this accolade from our industry peers. Our brand embodies the enterprising spirit of our leaders and professionals, as well as our expertise that is recognized worldwide. Though the business landscape has evolved dramatically over the last two decades, our people’s intense focus on accelerating the success of our clients has not changed,” said Becky Finley, Chief Brand & People Officer | Global at Colliers.

Earlier this month, Colliers was also named to IAOP’s 2025 Global Outsourcing 100 list and named World’s Best Real Estate Advisor by Euromoney in November 2024.

About Colliers

Colliers (NASDAQ, TSX: CIGI) is a global diversified professional services and investment management company. Operating through three industry-leading platforms – Real Estate Services, Engineering, and Investment Management – we have a proven business model, an enterprising culture, and a unique partnership philosophy that drives growth and value creation. For 30 years, Colliers has consistently delivered approximately 20% compound annual returns for shareholders, fuelled by visionary leadership, significant inside ownership and substantial recurring earnings. With annual revenues exceeding $4.8 billion, a team of 23,000 professionals, and $99 billion in assets under management, Colliers remains committed to accelerating the success of our clients, investors, and people worldwide. Learn more at corporate.colliers.com, X @Colliers or LinkedIn.

Media Contact:
Andrea Cheung
Senior Manager, Global Integrated Communications
Andrea.cheung@colliers.com
416-324-6402


Colliers ranked among top three commercial real estate brands for eighth consecutive year


THỦ THUẬT HAY

Nguyên seal nghĩa là gì? Có phải hàng nguyên seal sẽ đảm bảo chất lượng?

Nguyên seal là một thuật ngữ máy xách tay được sử dụng rất phổ biến, đôi khi nó được dùng cho cả những hàng chính hãng nhưng được bán bởi lái buôn.

Hướng dẫn tải file ghi âm trên Messenger về điện thoại và máy tính

Nhắn tin bằng cách ghi âm đang rất phổ biến với nhiều người dùng khi họ không đủ thời gian hoặc không tiện tay để soạn thảo. Sau khi nhắn tin thoại, một số người dùng muốn lưu trữ tin nhắn bằng cách tải xuống điện

Tại sao nên sử dụng nhiều trình duyệt web?

Nhiều người sử dụng nhiều trình duyệt web, nhưng bạn có thể tự hỏi tại sao phải sử dụng nhiều trình duyệt web? Dưới đây là một số lý do để làm điều đó.

8 bước làm quen Dropbox trên Mac OS

Dropbox hiện là dịch vụ lưu trữ đám mây phổ biến nhất trên thế giới tuy nhiên với người dùng Mac OS việc cài đặt và sử dụng Dropbox đôi khi khá rắc rối.

ĐÁNH GIÁ NHANH

Canon 800D vs Canon M6: "gà nhà" đá nhau

Cùng được một “mẹ” Canon xuất xưởng nhưng 800D là model DSLR trong khi M6 lại là mirrorless. Tuy nhiên, sự khác biệt về ngoại hình không làm cho M6 lép vế so với 800D. Cả hai đều là những con át chủ bài được hãng tung

Đánh giá nhanh MediaPad M3 Lite 8 của Huawei với nhiều thay đổi đáng giá

MediaPad M3 Lite 8 có thể sẽ được bán tại Việt Nam trong thời gian tới, tuy nhiên chưa rõ giá bán, nhưng chắc chắn đây là mẫu máy tính bảng tầm trung đáng mua nhất. Cùng đánh giá nhanh MediaPad M3 Lite 8 qua những

Đánh giá HTC U Ultra: Tốt mọi mặt, nhưng chưa đủ

U Ultra ra đời trong bối cảnh HTC thực sự khủng hoảng vì dòng One không bán được. Họ muốn tạo ra một thứ gì đó thực sự mới mẻ bằng cách đập bỏ những di sản cũ để tạo ra một dòng sản phẩm mới