Adobe Awards Global Scaled Creative & Content To Dentsu Creative


SAN JOSE, Calif., Oct. 01, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- Adobe, the global leader in personalized digital experiences, announced that Dentsu Creative has been selected as lead global scaled creative and content agency for its Digital Media Business (DMe), following an extensive and competitive review. Together, Dentsu Creative, Tag Worldwide and Adobe will redefine advertising by driving personalization at scale through a robust Gen AI-powered content supply chain.

Transcending a traditional creative remit, Dentsu Creative will architect the company’s first “Glocal” go-to-market model, designed to drive relevance, effectiveness and efficiency both globally and locally across key regions: Americas, EMEA, APAC and Japan. The global agency will also lead product and release marketing and local campaigns for the company’s most trusted B2B and B2C creative products and services. Underpinning the relationship is a unified global technology backbone, enabled by Adobe’s integrated set of best-in-class products to help companies optimize their content supply chain, and proprietary technologies from Dentsu Digital and Tag Worldwide.

“As a creative team that has long relied on Adobe’s products and services to imagine, create and bring digital experiences to life, this new partnership is meaningful in so many ways,” said Abbey Klaassen, Global Brand President, Dentsu Creative. “We’re energized by Adobe’s vision to change the world through personalized experiences, and this fueled us to bring transformative thinking and creativity to every interaction. Now, we’re ready to bring that to customers everywhere through Adobe’s Digital Media Business.”

ABOUT DENTSU CREATIVE
Dentsu Creative is a global creative agency network designed to unlock exponential growth for clients. We use Transformative Creativity as a differentiating, driving force to bring our capabilities together to positively impact people, businesses and society. Established in June 2022, Dentsu Creative is integrated with Dentsu’s Media and CXM businesses in approximately 120 countries, to offer end-to-end solutions to clients globally.

www.dentsucreative.com

MEDIA CONTACT
Matt Cross matt.cross@dentsu.com

A photo accompanying this announcement is available at https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/00ebce8a-5ae3-4bb6-9261-3c69633c5ba3


Adobe Awards Global Scaled Creative & Content To Dentsu Creative

THỦ THUẬT HAY

Hướng dẫn nâng cấp iOS 11 cho iPhone, iPod Touch và iPad

Bản iOS mới nhất mà Apple tung ra đã được cải tiến nhiều tính năng hơn, đảm bảo tính bảo mật hơn để mang đến không gian trải nghiệm mới mẻ đến người dùng. Bên cạnh đó, cũng giống như iOS cũ, phiên bản iOS mới cũng có

Những ứng dụng và trò chơi nổi bật mới phát hành trên App Store

Hiện tại, trên cửa hàng ứng dụng App Store đã xuất hiện không ít ứng dụng mới dành cho iPhone và iPad. Tất nhiên không phải cái nào mới cũng hay và hữu ích. Để giúp bạn dễ dàng hơn trong việc tìm kiếm thêm ứng dụng cho

Cách sử dụng tính năng Water Lock trên Apple Watch series 3 hay 2 với watchos 4

Bạn có thể sử dụng Water Lock trên Apple Watch chạy watchos 4 để nâng cao trải nghiệm tập luyện thể thao dưới nước. Đó là tính năng giúp cung cấp thêm một lá chắn bổ sung nước có thể thấm vào bên trong SmartWatch.

Cách hẹn giờ đi ngủ trên Youtube cực đơn giản và nhanh chóng

Youtube được xem là một trong những nền tảng xem video phổ biến nhất thế giới. Trong những bản cập nhậ gần đây, Youtube trên Android và iOS đã bổ sung thêm tính năng hẹn giờ đi ngủ.

5 tính năng hấp dẫn trên Windows 10 Creators Update có thể bạn chưa biết

Vào tháng 10 năm ngoái, Microsoft đã cho biết nhiều tính năng hấp dẫn trong bản cập nhật Windows 10 Creators Update, nhưng có vẻ đó chỉ là lời hứa mà thôi, và không phải tất cả đều xuất hiện trong bản cập nhập này.

ĐÁNH GIÁ NHANH

Đánh giá tổng quan Infinix Hot S: Thêm một sự lựa chọn trong tầm giá 3 triệu đồng

Infinix Hot S, nổi bật với thiết kế kim loại đẹp mắt, thời lượng sử dụng pin ấn tượng và camera tốt trong tầm giá khoảng 3 triệu đồng ở thời điểm hiện tại.

Đánh giá Oppo F1s: Gãi đúng chỗ ngứa của người dùng

Trong thời điểm thị trường di động cạnh tranh khốc liệt hiện nay, việc định vị sản phẩm hướng đến đối tượng người dùng nào để đưa ra những tính năng hoặc chiêu quảng cáo...

Với giá 6,6 triệu đồng, Nokia 6.1 Plus có thực sự đáng mua không?

Nokia của HMD Global đã bắt đầu năm 2018 với Nokia 7 Plus thực sự rất ấn tượng. Điện thoại trông tuyệt đẹp, có một chiếc máy ảnh tuyệt vời và hoạt động cực nhanh với Android One. Nhưng Nokia 6.1 thì lại ngược lại, nó