Adobe Awards Global Scaled Creative & Content To Dentsu Creative


SAN JOSE, Calif., Oct. 01, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- Adobe, the global leader in personalized digital experiences, announced that Dentsu Creative has been selected as lead global scaled creative and content agency for its Digital Media Business (DMe), following an extensive and competitive review. Together, Dentsu Creative, Tag Worldwide and Adobe will redefine advertising by driving personalization at scale through a robust Gen AI-powered content supply chain.

Transcending a traditional creative remit, Dentsu Creative will architect the company’s first “Glocal” go-to-market model, designed to drive relevance, effectiveness and efficiency both globally and locally across key regions: Americas, EMEA, APAC and Japan. The global agency will also lead product and release marketing and local campaigns for the company’s most trusted B2B and B2C creative products and services. Underpinning the relationship is a unified global technology backbone, enabled by Adobe’s integrated set of best-in-class products to help companies optimize their content supply chain, and proprietary technologies from Dentsu Digital and Tag Worldwide.

“As a creative team that has long relied on Adobe’s products and services to imagine, create and bring digital experiences to life, this new partnership is meaningful in so many ways,” said Abbey Klaassen, Global Brand President, Dentsu Creative. “We’re energized by Adobe’s vision to change the world through personalized experiences, and this fueled us to bring transformative thinking and creativity to every interaction. Now, we’re ready to bring that to customers everywhere through Adobe’s Digital Media Business.”

ABOUT DENTSU CREATIVE
Dentsu Creative is a global creative agency network designed to unlock exponential growth for clients. We use Transformative Creativity as a differentiating, driving force to bring our capabilities together to positively impact people, businesses and society. Established in June 2022, Dentsu Creative is integrated with Dentsu’s Media and CXM businesses in approximately 120 countries, to offer end-to-end solutions to clients globally.

www.dentsucreative.com

MEDIA CONTACT
Matt Cross matt.cross@dentsu.com

A photo accompanying this announcement is available at https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/00ebce8a-5ae3-4bb6-9261-3c69633c5ba3


Adobe Awards Global Scaled Creative & Content To Dentsu Creative

THỦ THUẬT HAY

Cách đăng nhập Zalo trên Google Chrome

Ngoài việc sử dụng Zalo trên điện thoại hay máy tính giờ đây bạn đã có thể vào Zalo trên nền web một cách đơn giản. Theo dõi cách đăng nhập Zalo trên Google Chrome để có thể biết phần nào về tính năng mới của Zalo trên

Chia sẻ bộ ảnh nền 200 tấm độ phân giải Full HD đổi gió PC ngày cuối tuần oi bức

Nhân dịp cuối tuần, TECHRUM xin tiếp tục gửi đến bạn đọc một bộ sưu tập ảnh nền mới để các bạn thay thế wallpaper cũ đã có phần nhàm chán trên PC của mình. Bộ sưu tập lần này gồm hơn 200 ảnh, độ phân giải Full HD trở

Hướng dẫn ẩn thanh tìm kiếm Spotlight trên iPhone, iPad đã Jailbreak

Spotlight là một tính năng khá quen thuộc đối với người dùng iOS, giúp tìm kiếm nhanh nội dung trên thiết bị. Mặc dù các kết quả được lưu vào bộ nhớ tạm để tiếp tục sử dụng ở những lần tiếp theo. y.

Tại sao chúng ta nên học cách im lặng nhiều hơn và khi nào thì cần im lặng?

Đôi khi, im lặng còn quan trọng hơn rất nhiều so với những gì bạn nói ra đấy.

Cách phát 3G ổn định bằng “Thánh SIM Vietnamobile” trên iPhone

Gần đây Vietnamobile đã ra mắt Thánh SIM với ưu đãi 3G rất lớn dành cho người dùng. Chỉ với 20.000 VNĐ/tháng bạn sẽ thoải mái sử dụng 3G.

ĐÁNH GIÁ NHANH

Đánh giá OPPO F7: Đáng lựa chọn trong phân khúc tầm trung

Dẫu không đi theo xu hướng camera sau kép, OPPO F7 vẫn đáp ứng khá tốt cho nhu cầu chụp ảnh thực tế đối với người dùng phổ thông. Máy cũng đi theo trào lưu thiết kế màn hình 'tai thỏ' nhằm tối ưu không gian màn hình,

Đánh giá nhanh Honor 10: Có đúng là siêu phẩm như mọi người nhận định?

Rất nhiều người hiện đang quen thuộc với thương hiệu Huawei, nhưng có lẽ họ ít nghe về Honor hơn. Đó là một thương hiệu phụ của Huawei đang bắt đầu tạo nên tiếng tăm riêng của nó trên thị trường. Và nhiều người có thể