Axi Recognised With ‘Best Workplace 2025’ Award by Xref Engage

SYDNEY, Feb. 27, 2025 (GLOBE NEWSWIRE) -- Leading online FX and CFD broker Axi announced that it has been recognised with the Best Workplace 2025 award by Xref Engage. The latest award builds on the broker’s previous recognition by Voice Project, where Axi won the ‘Best Workplace’ award for two consecutive years in 2020 and 2021.

Rajesh Yohannan, CEO at Axi, shared his excitement for the company’s newest recognition: “This award is a testament to the strong culture we’ve built together—one grounded in innovation, collaboration, and a shared commitment to excellence. At Axi, we continually invest in creating a safe and respectful environment where everyone can express their opinion and be heard, and thrive and succeed, and we’re incredibly proud to see our efforts reaffirmed.”

Founded in 2007, the Australian-based broker has grown from a two-person startup to a highly respected global group of companies, with over 400 staff members from 45+ nationalities across nine offices worldwide: Australia, Singapore, United Kingdom, Cyprus, Dubai, Philippines, Malaysia, India, and Vanuatu.

The latest accolade follows a series of other notable achievements for Axi. In 2024, the broker was recognised with the ‘Innovator of the Year’ award at the 2024 Dubai Forex Expo and was recently named ‘Most Innovative Proprietary Trading Firm’ by Finance Feeds. Additionally, the broker was also named Best Broker (MENA), Most Trusted Broker (LatAm), Most Reliable Broker (Europe), and Best Introducing Broker Programme (Asia) for 2024 by Global Forex Awards.

About Axi

Axi is a global online FX and CFD trading company, with thousands of customers in 100+ countries worldwide. Axi offers CFDs for several asset classes including Forex, Shares, Gold, Oil, Coffee, and more.

For more information or additional comments from Axi, please contact: mediaenquiries@axi.com

A photo accompanying this announcement is available at https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/cccccb40-307b-4f21-bcf2-1af3f88de766


Axi Recognised With ‘Best Workplace 2025’ Award by Xref Engage


THỦ THUẬT HAY

Cách hạn chế bị tag tên trên Facebook

Mặc định mỗi khi bị gắn thẻ, bài viết ấy sẽ được hiển thị trên trang cá nhân của bạn, và sẽ xuất hiện trên News Feed. Tường nhà bạn có thể sẽ biến thành một trang bán hàng nếu không thường xuyên thực hiện xóa thẻ.

5 phần mềm sửa lỗi và hỗ trợ format USB tốt nhất hiện nay

Khi gặp tình trạng USB bị lỗi hoặc không thể format trên máy tính, bạn có thể nhờ đến sự trợ giúp của các phần mềm sau đây.

Hướng dẫn hạ cấp về lại iOS 10

Phiên bản duy nhất mà chúng ta có thể hạ là 10.3.3 vì những bản thấp hơn đã bị khoá sign rồi. Việc hạ cấp đơn giản nên chúng tạ tự thực hiện cũng được, quan trọng là chọn đúng bản firmware cho thiết bị nếu không sẽ xảy

7 cách tải video YouTube nhanh, tiện lợi nhất có thể

Bạn đang loay hoay cách tải video Youtube về điện thoại hoặc máy tính của mình? Bạn tìm cách tải video trên Youtube về máy tính hoặc điện thoại của mình nhanh nhất có thể?

Hướng dẫn cách thay đổi công cụ tìm kiếm trong trình duyệt Edge

Trong hệ điều hành Windows 10 vừa được Microsoft tung ra, một điểm thay đổi đáng chú ý là trình duyệt web Edge hoàn toàn mới đã được tích hợp bên trong. Tuy nhiên, trình duyệt này lại sử dụng công cụ tìm kiếm mặc định

ĐÁNH GIÁ NHANH

Đánh giá Honda CR-V L 2018: Có thật sự đáng với giá tiền?

Tại Việt Nam, Honda CR-V có mặt từ năm 2008 và đến nay đã bán ra khoảng 25.000 xe. Honda CR-V cũng luôn là cái tên được săn đón cả trên thị trường xe mới và xe cũ. Chỉ cần bỏ ra vài phút tra cứu,

Cảm nhận thiết kế OPPO F9: dành cho những người yêu cái đẹp

OPPO F9 đã có một bước tiến lớn so với các thế hệ trước và so với các đối thủ nhờ thiết kế màn hình “giọt nước” độc đáo. Đây cũng là chiếc điện thoại OPPO dòng F đầu tiên có camera kép để cạnh tranh sòng phẳng với những

Đánh giá chi tiết OPPO A39 không thể ngừng selfie

OPPO A39 ( Neo 9s) bản nâng cấp của OPPO A37 đã chính thức lên kệ tại Thế giới di động. Dự kiến đây sẽ tiếp tục là sản phẩm thu hút khách hàng ở...