Guidepoint Appoints Chris Bonsi as Head of North Asia

NEW YORK, Aug. 12, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- Guidepoint, a leading global information service company, has appointed Mr. Chris Bonsi as Head of North Asia. With over 25 years of accomplished leadership in commercial and operational functions across APAC and the US, Chris brings to the role a wealth of experience driving and implementing growth strategies across Asia.

Chris will be based in Guidepoint’s Tokyo office, where his strategic guidance will further fortify Guidepoint’s commitment in the region: to deliver exceptional client service and empower strategic decision-making for their clients.

“I’m thrilled to embark on this critical role while working alongside Guidepoint’s distinguished executive team. I’m eager to drive strategic advancements throughout the region and elevate our clients’ research experience to the next level,” said Chris.

Chris was most recently Chief Client Officer at Ipsos, a global leader in market research, where he led cross-functional teams to support several of the leading technology clients by introducing new innovations and solutions for their information and decision making needs. Prior to that, Chris worked at Kantar for more than 14 years in various regional and country leadership roles in Singapore, Japan, and Greater China. Chris graduated from Stanford University with a bachelor’s degree in International Relations.

“Our team is pleased to welcome Chris onboard. His remarkable background and valuable expertise will undoubtedly add tremendous value as we continue to expand our presence in Asia Pacific, a key growth market for Guidepoint. We eagerly look forward to the impact Chris will bring,” stated Jon Adkins, Guidepoint’s Director and Head of International.

About Guidepoint

Guidepoint is a leading research enablement platform designed to accelerate understanding and empower decision‑making through real-time access to data and hard-to-source knowledge. Backed by the world’s largest network of expertise, the company provides critical context and dimension on any topic, helping top companies, investors, and consulting firms to rapidly turn answers into action.

For more information, visit www.guidepoint.com.

SOURCE Guidepoint

Contact
sales@guidepoint.com

A photo accompanying this announcement is available at https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/63020b63-9979-48f5-a02a-42bab00eafcf


Guidepoint Appoints Chris Bonsi as Head of North Asia

THỦ THUẬT HAY

Hướng dẫn khắc phục các lỗi cơ bản trên iOS

Hệ điều hành iOS 10 đã được Apple cho ra mắt cách đây vài tháng, tuy đã trải qua khá nhiều bản cập nhật nhưng chắc chắn sẽ tồn tại nhiều lỗi và lỗ hổng nhỏ mà Apple chưa thể xử lý hết.

Cài lại iPhone, mất hết ảnh và danh bạ chỉ vì bạn không làm theo hướng dẫn sau

Những việc làm tuy đơn giản nhưng nó sẽ giúp các bạn không phải đau khổ hay thậm chí dằn vặt vì lỡ làm mất hết các dữ liệu trên iPhone...

Lỗi iMessage và cách sửa

Thực tế, những người sử dụng iPhone đã gặp phải một vấn đề thực sự khó chịu khi họ không nhận được các tin nhắn được gửi từ thiết bị iPhone khác.

Cách tạo hiệu ứng chữ trong PowerPoint

Nhằm tạo thu hút cho slide PowerPoint, người dùng nên tạo hiệu ứng chữ trong slide.

[iOS] Nếu không thể bật 3G/4G, hãy thử những cách này nhé

Bạn vẫn sử dụng kết nối 3G/4G bình thường nhưng đột nhiên một ngày bạn bật đi bật lại nhưng máy vẫn không thể kết nối internet thì hãy thử làm các cách dưới đây xem sao nhé.

ĐÁNH GIÁ NHANH

Nhờ bậc thầy trải nghiệm Galaxy A03s, cả lớp xa mặt nhưng không cách lòng năm học mới với pin khủng 5000mAh

Mùa tựu trường năm nay thật khác biệt, khi mà học sinh ở nhiều nơi không đến trường mà phải thực hiện “tựu trường trực tuyến”. Cũng bởi vì thế mà các thiết bị hỗ trợ học tập như máy tính hay smartphone lại được rất

So sánh Intel Core i7-8700 vs AMD Ryzen 2700: Lại đến giờ nhuộm Đỏ?

Cuộc chiến giữa 2 hãng linh kiện hàng đầu thế giới mỗi ngày lại càng hấp dẫn hơn . Mặc dù chúng ta đều phải thừa nhận rằng sự phủ sóng của Intel là rất lớn, thế nhưng gần đây AMD đang dần vươn lên để trở thành hãng