Iveco Group N.V. to present its 2024 Second Quarter Results on 24th July 2024

Turin, 11th July 2024. Iveco Group N.V. (EXM: IVG) confirmed today that its financial results for the Second Quarter of 2024 will be presented on Wednesday, 24th July 2024.

A live audio webcast of the conference call will begin at 11:00 am CEST / 10:00 am BST on Wednesday, 24th July 2024.

Details for accessing the webcast are available at the following link:

Q2 2024 Iveco Group Webcast

The related press release and presentation will be posted on the corporate website at www.ivecogroup.com on Wednesday, 24th May 2024.

For those unable to take part in the live session, a replay will be available in the Investors section of the company website (www.ivecogroup.com) following the conference call.

Iveco Group N.V. (EXM: IVG) is the home of unique people and brands that power your business and mission to advance a more sustainable society. The eight brands are each a major force in its specific business: IVECO, a pioneering commercial vehicles brand that designs, manufactures, and markets heavy, medium, and light-duty trucks; FPT Industrial, a global leader in a vast array of advanced powertrain technologies in the agriculture, construction, marine, power generation, and commercial vehicles sectors; IVECO BUS and HEULIEZ, mass-transit and premium bus and coach brands; IDV, for highly specialised defence and civil protection equipment; ASTRA, a leader in large-scale heavy-duty quarry and construction vehicles; MAGIRUS, the industry-reputed firefighting vehicle and equipment manufacturer; and IVECO CAPITAL, the financing arm which supports them all. Iveco Group employs more than 36,000 people around the world and has 20 industrial sites and 31 R&D centres. Further information is available on the Company’s website www.ivecogroup.com

Media Contacts:
Francesco Polsinelli, Tel: +39 335 1776091
Fabio Lepore, Tel: +39 335 7469007
E-mail: mediarelations@ivecogroup.com

Investor Relations:
Federico Donati, Tel: +39 011 0073539
E-mail: investor.relations@ivecogroup.com

Attachment

  • 20240711_PR_Iveco_Group_Q2_ 2024_Results_Announcement


Iveco Group N.V. to present its 2024 Second Quarter Results on 24th July 2024

THỦ THUẬT HAY

Google Pixel 2 không cần sử dụng SIM vật lý thông thường?

Google Pixel 2 là điện thoại smartphone đầu tiên trên thế giới không cần dùng SIM vật lý thông thường, mà thay vào đó sẽ sử dụng eSIM.

Hướng dẫn sử dụng cơ bản vivo V23e

Bài hướng dẫn sử dụng dưới đây sẽ giúp bạn nhanh chóng làm chủ và trải nghiệm tốt hơn với chiếc vivo V23e của mình, bạn sẽ dễ dàng hơn trong việc sử dụng điện thoại từ những bước cơ bản nhất.

Landing page trong SEO là gì?

Landing page là một trang mục tiêu, một địa chỉ website hay một trang có chứa nội dung, sản phẩm dịch vụ bất kì mà người dùng sẽ hướng tới thông qua các công cụ tìm kiếm.

Mẹo quét mống mắt hiệu quả trên Samsung Galaxy S8

Bộ đôi Samsung Galaxy S8 & Galaxy S8 Plus ra mắt, nhiều tính năng mới đột phá đã được xuất hiện, và bảo mật mống mắt chính là một trong số đó. Bài viết ngày hôm nay sẽ giúp bạn sử dụng hiệu quả tính năng mới này.

Nếu không thể cài đặt được ứng dụng... đừng lo, đã có cách

Dạo gần đây, khá nhiều người dùng iOS 10 phải đối mặt với tình trạng không thể cài đặt Facebook trên thiết bị của mình. Tuy nhiên không cần đợi...

ĐÁNH GIÁ NHANH

5 điểm nổi bật nhất trên Vivo Y21 chắc chắn bạn muốn mua ngay!

Vivo Y21 là chiếc smartphone mới nhất của nhà Vivo với hàng loạt các ưu điểm hấp dẫn người dùng. Dưới đây là những điểm nổi bật nhất trên Vivo Y21 mà bạn không nên bỏ qua để có cơ hội sở hữu một chiếc smartphone thú vị

Đánh giá Huawei MateBook D 14: "Sơn" tốt, nhưng cần cải thiện "gỗ" mới xứng tầm

Phiên bản mới của laptop Huawei Matebook D14 có viền màn hình siêu mỏng, card màn hình AMD Radenon RX Vega 10 và pin 9,5 tiếng. Sau khi gia nhập thì trường laptop Việt Nam giữa năm ngoái, Huawei tiếp tục tung ra model

Chụp thử và so sánh camera kép trên ASUS ZenFone 4 Max Pro

Mang camera kép lên một chiếc điện thoại có giá bán dưới 5 triệu đồng được xem là một cố gắng rất đáng khen của ASUS. Liệu nó có mang lại hiệu quả thực tế hay chỉ là yếu tố dùng để PR của nhà sản xuất? Xem thêm bài